Skip to main content

De Week van de Belgische Mode is hét moment om lokale modewinkels in de schijnwerpers te zetten. Maar dat doen we niet enkel tijdens die ene week, vanuit Mode Unie zetten we het hele jaar door onze zelfstandige modesector in de kijker.

En dat loont! Belgische consumenten willen zich graag onderscheiden en hebben meer en meer oog voor unieke, kwalitatieve mode van eigen bodem. Een kans die je als moderetailer uiteraard niet wil missen.

Hoe zorg je er voor dat klanten niet alleen binnenkomen, maar ook terugkomen en meer besteden? Joyn, partner van de Week van de Belgische mode, onderzoekt het hele jaar door welke initiatieven werken en welke je best achterwege laat.

Zo onderzochten ze het succes van een geautomatiseerde mailcampagne verstuurd met hun platform tijdens het Weekend van de Klant. Bij deze mailcampagne werd gewerkt met een exclusieve kortingscoupon voor de vaste klanten die de mail kregen. De mode ondernemer in kwestie haalde met de mailing maar liefst een extra omzet van maar liefst  €11.582 tijdens het Weekend van de Klant.

Het mooie aan dit verhaal? Het nam amper tijd of moeite in beslag want in slechts een paar klikken zette deze ondernemer een gepersonaliseerde campagne op die haar klanten terug naar haar winkel bracht én effectief deed kopen.

Vind je dit zelf ook interessant? Dan heeft Joyn iets moois voor je klaarstaan. Klik hieronder om te ontdekken hoe Joyn ook jouw modezaak kan laten groeien. Je krijgt via ons een uitzonderlijke korting gedurende de maand april!

Ontdek hier de mogelijkheden

Laten we samen Belgische mode in de kijker zetten! 

Week van de Belgische Mode x Joyn