IS ER NOG TOEKOMST VOOR DE FYSIEKE WINKEL IN EEN DIGITALE WERELD? ABSOLUUT!
Voor de merken en retailers die zich durven onderscheiden en weten aan te passen aan het consumentengedrag van morgen liggen de kansen voor het grijpen. Ook vandaag al, als je weet waar je moet kijken. In deze keynote leert Tim je de mechanismen achter veranderend consumentengedrag begrijpen en neemt hij je mee langs ‘s werelds meest inspirerende voorbeelden van retailers en merken groot en klein, die de rol van de fysieke winkel, met succes, een nieuwe invulling geven.
Programma
19.30u Ontvangst
20.00u Welkomstwoord
20.10u Tim Gielen
21.10u Afsluitend woord
21.15u Netwerkreceptie
22.30u Einde
Schrijf je hier in!
Praktisch
Dinsdag 23 januari 2024
De Koolputten
Koolputten 2
9250 Waasmunster
Deelname
Leden: gratis
Niet-leden: 75 euro (ex.btw pp)
Tim Gielen is op missie om een positieve impact te maken op de toekomst van de fysieke winkel. Na 10 jaar op de winkelvloer en 5 jaar op het hoofdkantoor is Tim Gielen ondertussen 5 jaar in de weer met het bedenken en ontwerpen van innovatieve winkel & technologie concepten met zijn design studio Wave of Engagement en het delen van de kennis die hij onderweg opdoet.
The future is ours
contacteer Mode Unie via 02 21 22 622 of info@modeunie.be