Overal horen we dat de modesector meer moet inzetten op duurzaamheid en dat consumenten hier steeds meer belang aan hechten. Maar wat valt daar nu eigenlijk allemaal onder, onder die term duurzaamheid? En wat verwachten consumenten nu precies van jou als modehandelaar?
Tijdens deze sessie op 23 mei, in samenwerking met COSH!, tonen we je hoe je als modehandelaar sterker in kan zetten op duurzaamheid én hoe je via een goede communicatie een sterke boodschap kan overbrengen naar je klanten. Op die manier toon je je klanten dat je future proof bent en dat je inzet op deze maatschappelijke evolutie.
We geven je mee hoe je je aanbod kan versterken met duurzamere selectie en waarop je moet letten wanneer het gaat over duurzaamheidslabels. Ook tonen we je hoe je met deze boodschap en het aanvaarden van Ecocheques klanten kan overtuigen om te kiezen voor duurzame mode.
Met deze sessie willen we je niet alleen wegwijs maken in duurzame mode en duurzaamheidslabels, maar we zullen je ook tonen dat er een pak opportuniteiten in zitten voor jou als moderetailer!
Praktisch
Vragen? info@modeunie.be
*Om verspilling te voorkomen en voor onze federatie onnodige kosten te vermijden, zullen we een no-show fee van 75 euro aanrekenen bij het niet-opdagen zonder te verwittigen op activiteiten waarvoor je je inschreef. Spreker, zaal, catering,… worden namelijk ruim op voorhand besteld en geboekt op basis van het aantal inschrijvingen. Bedankt voor je begrip en medewerking om samen efficiënt en duurzaam te werken voor onze zelfstandige modedetailhandel.