Steven Saenen
Steven heeft ruim 25 jaar ervaring als trainer en coach in sales en communicatie en is vooral bezig met het begrijpen van consumentengedrag en de invloed daarvan op winkelinrichting. Hij heeft ondertussen al vele ondernemers en winkelmedewerkers geholpen om hun klanten beter te lezen, beter te begrijpen om zo de winkelervaring te optimaliseren, met als doel een stijgende omzet en sterkere klantloyaliteit te bereiken.
Inhoud
Klanten moeten je als mode- en lingeriewinkelier kunnen vertrouwen. Dat vertrouwen gaat over productkennis, mensenkennis, communicatie met zorg, empathisch vermogen, verkoopstrategisch denken en dit alles voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Steven Saenen gaat op al deze facetten dieper in en geeft je de juiste tips en tricks om er direct mee aan de slag te gaan.
Programma:
Mode Unie en Fedelin leden nemen gratis deel. Niet-leden betalen 75 euro (ex.btw). Bij niet opdagen zonder verwittigen 24 uur voor het event, zijn we genoodzaakt 75 euro + btw aan te rekenen als no-show fee.
Inschrijven: https://forms.gle/z8X6Su2pemACs5Gx6